Stwórz swoje konto rekrutacyjne i wypełnij w nim kwestionariusz ATA.
Jeżeli zapisujesz się na kierunek, na którym wymagane jest zaliczenie sprawdzianu lub złożenie portfolio, to postępuj według zasad opisanych w harmonogramie postępowania rekrutacyjnego na Architekturę, Architekturę Wnętrz, Wzornictwo (Design).
Sprawdź harmonogram postępowania rekrutacyjnego na Architekturę, Architekturę Wnętrz, Wzornictwo (Design).
Na kierunki: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Ochrona Środowiska, Mechanika i Budowa Maszyn, Zdrowie Publiczne, Architektura Krajobrazu, Informatyka, Budownictwo zapisy na studia prowadzone są do wyczerpania miejsc.
Jeżeli zapisujesz się na kierunki, na których nie jest wymagany sprawdzian (Architektura Wnętrz i Wzornictwo (Design) studia I stopnia) lub portfolio (Architektura studia I stopnia) pamiętaj, że o przyjęciu na naszą Uczelnię decyduje kolejność zapisu.
Nie wymagamy zdawania konkretnych przedmiotów na maturze. Nie musisz zatem czekać na wyniki wieloetapowej rekrutacji, czy zapisywać się na kilka kierunków, aby zwiększyć swoje szanse na przyjęcie. Wybierz z naszej oferty kierunek oraz formę studiów, która najbardziej Ci odpowiada.
Po przejściu rejestracji sprawdź, czy poprawnie wpisałeś wszystkie dane osobowe. W każdej chwili możesz wrócić i edytować dane, np. dodać numer i datę wydania świadectwa dojrzałości/dyplomu ukończenia studiów I stopnia. Po zapisaniu danych wydrukuj wygenerowany kwestionariusz i dołącz go do swoich dokumentów rekrutacyjnych.
W celu osobistego złożenia dokumentów na studia w ATA umów telefonicznie wizytę w Rektoracie 22 825 80 34 lub 35.
W pierwszej kolejności zawsze obsługiwani są kandydaci umówieni na daną godzinę. Aby nie czekać w kolejce, zadzwoń i ustal dogodny termin wizyty. Godziny urzędowania Rektoratu znajdziesz poniżej.
Dokonaj wpłaty wpisowego i opłaty rekrutacyjnej na konto bankowe wskazane w rekrutacji on-line. W przypadku przelewu tradycyjnego, w tytule podaj swoje imię i nazwisko, adres i nazwę kierunku, na który aplikujesz.
Powyższe opłaty należy uiścić przed wizytą w Rektoracie i podpisaniem umowy. Gdyby wybrany przez Ciebie kierunek nie został uruchomiony, zwrócimy Ci wpłacone środki. W takiej sytuacji napisz do nas wiadomość na adres mailowy: rekrutacja@akademiata.pl z danymi niezbędnymi do wykonania przelewu (numer konta oraz dane jego właściciela).
Jeśli zapisujesz się na studia I stopnia osobiście złóż komplet dokumentów do Działu Rekrutacji (ul. Olszewska 12, III piętro, pokój 36)
Jeśli zapisujesz się na studia II st., podyplomowe, lub przenosisz się z innej uczelni osobiście złóż komplet dokumentów do Rektoratu (ul. Olszewska 12, parter, pokój 2)
Wymagane dokumenty:
Podpisz umowę dotyczącą warunków płatności za studia. Złożenie dokumentów i podpisanie umowy odbywa się podczas jednej wizyty.
Jeśli jesteś niepełnoletni koniecznie zgłoś się z opiekunem prawnym w celu podpisania umowy w Twoim imieniu.
Uwaga!
W przypadku, gdy skończą się wolne miejsca na wybrany przez kandydata kierunek studiów, a kandydat dokona wpłaty, ATA zwraca wszystkie opłaty uiszczone przed zapisem.
ul. Olszewska 12, III piętro, pokój 36
22 825 80 34;22 825 80 35 wew. 1
Poniedziałek: | 08:00 – 17:00 |
Wtorek: | 08:00 – 16:00 |
Środa: | 08:00 – 16:00 |
Czwartek: | 08:00 – 16:00 |
Piątek: | 08:00 – 16:00 |
Sobota: | 08:00 – 16:00 |
Niedziela: | nieczynne |
ul. Olszewska 12, parter, pokój 2
22 825 80 34;22 825 80 35 wew. 2
Poniedziałek: | 08:00 – 17:00 |
Wtorek: | 08:00 – 16:00 |
Środa: | 08:00 – 16:00 |
Czwartek: | 08:00 – 16:00 |
Piątek: | 08:00 – 16:00 |
Sobota: |
|
Niedziela: | nieczynne |