Samorząd Studentów ATA działa od 1998. Samorząd ATA to przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą – Twoje koleżanki i koledzy ze studiów, wybrani w powszechnych wyborach na naszej Uczelni. To właśnie dzięki samorządowcom pracującym na rzecz całej społeczności studenckiej, możesz brać udział w wielu różnych wydarzeniach odbywających w ATA.
Kontakt ogólny do Samorządu Studenckiego: sswseiz@akademiata.pl
W skład Samorządu Studenckiego naszej Uczelni od roku akademickiego 2025/2026 wchodzą:
Przewodnicząca Samorządu – Karolina Gładysz
Wiceprzewodniczący – Maciej Rutkowski
Mentorka – Julia Poreda
Mentorka – Karina Biedrzycka
Przewodniczący Starostów – Sasza Swinney
Rzecznik Praw Studentów – Jacek Orłowski
Rzecznik Praw Studentów Anglojęzycznych – Seran Katipoglu
Sekretarz – Maja Zarychta
Zastępca Sekretarza – Igor Zapała
Event Manager – Wiktoria Jeziorska
Media Manager – Oliwia Rędaszek
Przewodniczący Sekcji Charytatywnej – Polina Kopot
Przewodniczący Sekcji AZS – Sasza Swinney
Pozostali członkowie Samorządu Studentów ATA to: Olha Klymko, Alina Barbarska, Natalia Kluczyńska, Reccy Asingwa, Danylo Voloshynov ,Elizaveta Karnovskaia, Nusura Niyomukiza Tymur Zhuravlov, Maja Kowalczyk, Muhammed Ikbal Aytolon.
Członkiem Samorządu Studenckiego stajesz się również i Ty – Droga Koleżanko, Drogi Kolego – z chwilą odebrania legitymacji naszej Uczelni, więc możesz zacząć działać w każdej chwili!
Jeśli tak jak my uważasz, że studia nie służą tylko zdobyciu dyplomu, masz ochotę na zmiany, chcesz zasmakować czegoś nowego, serdecznie zapraszamy do Naszego grona! Razem możemy stworzyć więcej!
Pragniemy także przypomnieć, że studenci są członkami wielu uczelnianych i wydziałowych organów oraz komisji.
Reprezentujemy Cię w:
U naszych przedstawicieli możesz szukać pomocy we wszelkich sprawach związanych z Twoimi studiami i życiem w ATA. Udzielą Ci ważnych informacji i porad, pomogą rozwiązać problemy lub przedstawią Twoją opinię władzom Uczelni.
Pamiętaj, to Twoi koledzy, więc nie krępuj się poprosić ich o pomoc, kiedy tego potrzebujesz!
Zapraszamy do naszego biura, które mieści się w sali nr 2 w budynku naszej uczelni przy ul. Rejtana 16.